W mediach

Wnioskami z naszych badań regularnie dzielimy za pośrednictwem mediów. Poniżej znajduje się lista wybranych publikacji i audycji, w których braliśmy udział.

Zapraszamy do kontaktu

Jesteś przedstawicielem mediów zainteresowanym naszą pracą?

12 listopada 2025

Kanał Zero

Sto dni Prezydenta Karola Nawrockiego

Adam Traczyk w debacie o sukcesach i porażkach urzędujacego prezydenta.

12 listopada 2025

Pismo

Debata: Do kogo mówi dziś lewica?

Adam Traczyk w debacie Pisma rozmawia o tym ile prawdy jest w twierdzeniach, że lewica nie potrafi mówić do elektoratu, na którym najbardziej jej zależy? Kto i dlaczego głosuje dziś na lewicę?

7 listopada 2025

Gazeta.pl

Elity robią zwrot w sprawie klimatu. Ale społeczeństwo myśli całkiem inaczej

Adam Traczyk, w rozmowie z Patrykiem Strzałkowskim, o tym jak społeczeństwo i politycy podchodzą dziś do ochrony klimatu.

6 listopada 2025

Pismo

Gdzie się podziali wyborcy lewicy?

Mariusz Sepioło w artykule o tym, kim są dziś wyborcy i wyborczynie lewicy, przytacza nasze badania dot. związków partnerskich oraz raport Stan Młodych 2025.

5 listopada 2025

Gazeta Wyborcza

Pary jednopłciowe czekają na wyrok TSUE

Paulina Nodzyńska powołuje się na badania More in Common dot. postzegania związków partnerskich przez polskie społeczeństwo.

3 listopada 2025

Wirtualna Polska

To nie auta ani fabryki

O tym co, zdaniem Polek i Polaków, najbardziej zanieczyszcza powietrze pisze Małgorzata Czuba-Skarzyńska, powołując się na nasze badania dot. percepcji smogu.

25 października 2025

Bankier

Jak politycy mówią o migracji? Sięgają po krzywdzące stereotypy

Artkuł o badaniach More in Common wokół debaty na temat migracji.

22 października 2025

Kanał Zero

Debata: Internet, cenzura i wolność słowa

Adam Traczyk w debacie Kanału Zero o wolnosci słowa.

17 października 2025

Polityka

Wygrała koncepcja „osoby najbliższej”

Agata Szczerbiak przytacza w Polityce badania More in Common dot. zwiazków partnerskich, komentując rządowy projekt ustawy "o statusie osoby najbliższej ".

Bądź na bieżąco!

Zasubskrybuj nasz newsletter, żeby być na biężąco z działaniami More in Common.