W mediach
Wnioskami z naszych badań regularnie dzielimy za pośrednictwem mediów. Poniżej znajduje się lista wybranych publikacji i audycji, w których braliśmy udział.
Zapraszamy do kontaktu
Jesteś przedstawicielem mediów zainteresowanym naszą pracą?
Polityka
Jak się czujemy rok po wyborach?
Jest lepiej? Trochę. Czy czujemy się zamożniejsi? Nieco. Czy Polska zmierza we właściwym kierunku? I dlaczego przestajemy się interesować polityką. Krzysztof Izdebski rozmawia z Adamem Traczykiem, dyrektorem More in Common Polska.
Interia
Polaków zapytano o emocje wobec rządu
O percepcji podziałów i ocenie rządu Koalicji 15 października, na podstawie badań More in Common, pisze Łukasz Rogojsz.
Krytyka Polityczna
Sporo się musi zmienić, by zostało tak, jak jest
O roku nowego rządu i jego odbiorze przez Polaków z Adamem Traczykiem, dyrektorem More in Common Polska rozmawia Katarzyna Przyborska.
Oko.press
Rok po wyborach. Nadzieje i rozczarowania Polaków w szponach polityków.
Mimo dostrzeganych wpadek i zaniechań nowa władza wciąż ma kredyt zaufania swoich wyborców – tak wyniki badań More in Common opisuje Michał Danielewski.
TOK FM
Nastroje społeczne rok po wyborach
O nastorjach społecznych rok po wyborach do parlamentu Annie Piekutowskiej opowiada Urszula Karaś, badaczka More in Common.
Rzeczpospolita
Czasowe zawieszenie prawa do azylu. Czy premier Donald Tusk pomógł Lewicy?
Po słowach premiera o zawieszeniu prawa do azylu, sprawę komentuje Adam Traczyk, dyrektor More in Common Polska
Śląska Opinia
Polityki klimatyczne wkurzają?
Maria Wittels i Urszula Karaś opowiadają o tym, czy opór wobec polityk klimatycznych bierze się z niewystarczającego zaangażowania obywateli w proces ich tworzenia.
Więź
Jakiego prawa Polacy chcą dla par jednopłciowych?
O tym co Polki i Polacy myślą o prawnym uregulowaniu relacji pomiędzy partnerami lub partnerkami oraz kwestii opieki par jednopłciowych nad dziećmi.
Rzeczpospolita
Szerokie poparcie dla związków partnerskich w Polsce
W czasie, gdy trwają prace legislacyjne nad ustawą o związkach partnerskich, Rzeczpospolita publikuje badania More in Common, w którchy sprawdzamy, jakiego kompromisu Polki i Polacy oczekują.